niedziela, 24 marca 2013

2. Kilka faktów o mnie : )

1. Boję się ciemności, dlatego mam zawsze włączoną lampkę .

2. Nienawidzę swojego drugiego imienia.

3. Nienawidzę gdy ktoś się wtrąca w moje życie, chodź wcale go o to nie proszę.

4. Kiedy jestem sama w domu zaczynam tańczyć jak głupia i śpiewać na cały głos.

5. Uwielbiam 1D ♥

6. Czasami mówię sama do siebie ; )

7. Gdy piszę z przyjaciółmi obojętnie o czym, to uśmiecham się do monitora, zawsze ! :)

8. Kiedy muszę iść się uczyć, nagle zaczynam być głodna ; )

9. Szybko przywiązuję się do ludzi.

10. Boję się śmierci.

11. Mam lęk wysokości.

12. Nienawidzę fizyki i chemii !

13. Lubię matematykę ; )

14. Szybko się denerwuję.

15. Gdy jestem zła i piszę z jakąś osobą zawsze stawiam kropkę po tym co napisałam ;p

16. Nigdy nie oglądałam TYTANICA o.o i nie mam zamiaru ^^

17. Boję się pająków !

18. Zawsze wieczorem myślę co by było gdyby ...

19. Kocham moją obecną klasę < 3

20. Nie umiem jeździć na rolkach o.o


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz