piątek, 19 kwietnia 2013

11.

Hej :)
Nie było mnie tu 10 dni, masakra. Przepraszam. Przez tą szkołę zapominam zupełnie o blogu. Tydzień minął mi nawet ok. Nie było cudownie, ale nie było też bardzo źle. Nie przyjaźnię się już z Julią. Między nami coś się popsuło i tyle. Brakuje mi jej, bardzo mi jej brakuje. Najgorsze jest to że nasza przyjaźń która była kiedyś już nigdy nie wróci. Pamiętajcie, nie zostawiajcie innych dla jednej osoby, bo jak ta osoba od Was odejdzie zostaniecie bez nikogo. Wokół mnie jest dużo fałszywych osób. No ale nie będę się tutaj Wam zwierzała z moich problemów i tak nikt tego nie czyta. Od wtorku mam wolne 2 tygodnie, bo najpierw 3 klasy mają egzaminy a później majówka itd. Nie pójdę chyba w poniedziałek do szkoły, zobaczymy. Jakoś źle się czuję. Wszystko mnie boli. Idę chyba zaraz spać. Jutro idę chyba z Natalią na miasto, zobaczymy czy będzie mogła :) Rozpisałam się troszkę ^^ Dobranoc < 3



2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie piszesz, przyjemnie się Ciebie czyta ;)
    ja też mam wolne, bardzo się z tego powodu cieszę!
    życzę Ci, abyś szybko wróciła do siebie i czuła się już dobrze!
    powodzenia w prowadzeniu bloga ;)
    zapraszam do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba - pink-smilee.blogspot.com
    liczę na komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa ;)
      Ja również rzyczę powodzenia ;) !

      Usuń